Autobusy, które przyjadą na testy, mają najmniejszą szerokość z dostępnych na rynku, dzięki czemu idealnie nadaje się do jazdy po niezbyt szerokich ulicach i pokonywania ostrych zakrętów. A to idealnie wpisuje się w potrzeby transportowe Teneryfy.
Autobus elektryczny będzie świadczyć usługi na liniach miejskich Santa Cruz de Tenerife 903 (Muelle Norte-Las Moraditas), 921 (Circunvalación) i 923 (Muelle Norte-Las Moraditas).
Linie z La Laguny, na których będzie testowany autobus to 206 (La Laguna - La Verdellada - San Benito - Interchanger), 224 (Intercambiador de La Laguna - Punta del Hidalgo), 253 (La Laguna - Garimba) i 260 (La Laguna - Llano del Moro).
Titsa przetestuje też nowy pojazd na trasach: 357 (Icod Station-Hospital del Norte), 372 (San Antonio-La Piedad), 381 (Avenida de Colón-Punta Brava), 382 (Avenida de Colón-Barrio Saint Antony).
Pojazd elektryczny użyty do testów to model Eway producenta Heuliz-IVECO o typologii miejskiej z integralną niską podłogą o długości 10,7 metra i szerokości 2,33 metra, który może przewieźć 17 pasażerów na miejscach siedzących, 55 stojących i posiada dwa miejsca dla wózków inwalidzkich. Autobus elektryczny ma baterie litowe ZEN o mocy 350 kilowatogodzin i czas ładowania 4 godziny.