Nowe reality show, które pojawi się na platformie streamingowej, nosi nazwę „Odkrywanie Wysp Kanaryjskich”. Pozwoli odwiedzającym odkryć nie tylko kanaryjskie krajobrazy, ale także ich kulturę i lokalne tradycje. „Produkcja podkreśla takie wartości, jak duch przygody, przezwyciężania, witalności, radości, egzaltacji otoczenia i troski o środowisko, które doskonale wpisują się w dyskurs marki Wysp Kanaryjskich” – wyjaśnia minister Turystyka, przemysł i handel rządu Wysp Kanaryjskich, Yaiza Castilla.
W programie bierze udział ośmiu influencerów różnych narodowości, którzy będą rywalizować w różnych testach siły, pomysłowości i umiejętności w dynamicznym wyścigu, który obejmie osiem wysp w sześciu odcinkach.
Program będzie emitowany w 42 krajach Europy i w ponad 90 milionach domów, co niewątpliwie pomoże pozycjonować Wyspy Kanaryjskie jako awangardowy kierunek turystyczny. Przygodowy reality show ukaże się w drugiej połowie roku
Pracujemy nad nowymi formami reklamowymi, aby pokazać Wyspy Kanaryjskie poprzez nową technikę polegającą na tworzeniu, rozpowszechnianiu i udostępnianiu treści z Wysp Kanaryjskich, które są bardziej interesujące dla odbiorców docelowych, niż tradycyjne formy elementów reklamowych - dodaje Castilla. Dzięki tej akcji Turismo de Canarias rozpoczyna absolutnie innowacyjną strategię w dziedzinie promocji turystyki.